Anar al contingut
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avançada
  • Aspectos metodológicos del mod...
  • Citar
  • Enviar aquest missatge de text
  • Enviar per correu electrònic aquest
  • Imprimir
  • Exportar registre
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enllaç permanent
Aspectos metodológicos del modelo de simulación EDUPERU, aplicado en la reforma de la educación peruana

Aspectos metodológicos del modelo de simulación EDUPERU, aplicado en la reforma de la educación peruana

Veure altres versions (1)
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Chong, Juan
Format: Article
Idioma:Spanish
Matèries:
Educacion
  • Fons
  • Descripció
  • Altra versió (1)
  • Ítems similars
  • Visualització del personal

Ítems similars

  • Aspectos metodológicos del modelo de simulación EDUPERU, aplicado en la reforma de la educación peruana
    per: Chong, Juan
  • Aspectos diferenciales de la educación /
    per: Ferrández, Adalberto. 1943-
    Publicat: (1980)
  • Una institución a la vanguardia de la reforma de la educación: el instituto de educación para la región atlántica
  • Reforma curricular para la educación básica /
    Publicat: (1998)
  • Reforma curricular para la educación básica /
    Publicat: (1997)

Opcions de cerca

  • Historial de cerca
  • Cerca avançada

Trobar-ne més

  • Explorar el catàleg

Necessites ajuda?

  • Consells de cerca
  • Pregunteu al bibliotecari
  • FAQs