Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Udvidet
  • Algunos puntos sobre las IES....
  • Citér dette
  • Stav dette
  • Email dette
  • Udskriv
  • Eksportér post
    • Eksportér til RefWorks
    • Eksportér til EndNoteWeb
    • Eksportér til EndNote
  • Permanent link
Algunos puntos sobre las IES. Perspectivas globales de la educación en el siglo XXI

Algunos puntos sobre las IES. Perspectivas globales de la educación en el siglo XXI

Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: Garrido Quiroz, Rolando
Institution som forfatter: Universidad de Cuenca
Format: Article
Sprog:Spanish
Fag:
Revista anales
Educacion superior
Calidad educativa
Pedagogia
Sistema educativo
Online adgang:http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/22933
  • Beholdninger
  • Beskrivelse
  • Lignende værker
  • Medarbejdervisning

Internet

http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/22933

Lignende værker

  • Educación comparada: fundamentos y problemas
    af: Garrido Garrido, José Luis
  • Acreditación universitaria
    af: Malo González, Claudio
  • La evaluación de carreras universitarias en el Ecuador ¿desde qué concepción de educación?
    af: Van Der Bijl, Martinus Johannes Carolus Maria
  • La evaluación, acreditación y categorización universitaria en el Ecuador
    af: Koppel Vintimilla, Eduardo
  • La necesidad de un nuevo modelo de gestión para las universidades públicas
    af: Aguilar Feijo, Víctor

Søgemuligheder

  • Søg Historie
  • Udvidet søgning

Find flere

  • Gennemse kataloget

Har du brug for hjælp?

  • Søgetips
  • Spørg en bibliotekar
  • FAQ’er