Siirry sisältöön
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Tarkennettu
  • Tomar parte:
  • Sitaatti
  • Tekstiviesti
  • Lähetä sähköpostilla
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Vienti: RefWorks
    • Vienti: EndNoteWeb
    • Vienti: EndNote
  • Pysyvä linkki
Tomar parte: una manera de ser /

Tomar parte: una manera de ser /

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Donoso, J. I. autor
Aineistotyyppi: Kokoelma
Kieli:Spanish
Julkaistu: Quito: Instituto Nacional de la Niñez y la Familia, Ministerio de Inclusión Económica y Social. MIES, 1998.
Painos:Primera edición.
Sarja:Materiales de Trabajo para Equipos Dinamizadores
Aiheet:
Educación
Formación docente
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Samankaltaisia teoksia
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Ulkoasu:41 páginas: 30 cm
Bibliografia:incl. ref.

Samankaltaisia teoksia

  • Revista Iberoamericana de Educación
  • Módulo de diseño curricular: programa de profesionalización de profesores de ciclo básico, sin título docente, del área rural /
    Julkaistu: (1997)
  • La pedagogía ignaciana: las competencias profesionales de la carrera de enfermería y desarrollo de un modelo de servicio /
    Tekijä: Ortíz, Silvana
    Julkaistu: (2016)
  • Pedagogía para aprendizajes productivos /
    Tekijä: Ramírez Castellanos, Ángel Ignacio
    Julkaistu: (2007)
  • El oficio de enseñar: condiciones y contextos
    Tekijä: Litwin, Edith

Haun vaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku

Hae lisää

  • Selaa luetteloa

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje
  • Kysy kirjastosta
  • UKK:t