Saltar ao contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • The number sense: how the mind...
  • Citar
  • Text this
  • Enviar este rexistro por email
  • Imprimir
  • Exportar rexistro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Permanent link
The number sense: how the mind creates mathematics

The number sense: how the mind creates mathematics

Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Dehaene, Stanislas
Formato: Libro
Idioma:English
Edición:1a ed, revisada
Subjects:
Educación primaria
Desarrollo cognitivo
Matemática
  • Existencias
  • Descripción
  • Table of Contents
  • Títulos similares
  • Staff View

Títulos similares

  • Developing essential understanding of number and numeration for teaching mathematics in prekindergarten - grade 2
    por: Flores, Alfinio
  • Developing essential understanding of rational numbers for teaching mathematics in grades 3-5
    por: Barnett Clarke, Carne
  • Developing essential understanding of geometry and measurement for teaching mathematics in grades 3-5
    por: Lehrer, Richard
  • Developing essential understanding of multiplication and division for teaching mathematics in grades 3-5
    por: Otto, Albert Dean
  • Developing essential understanding of addition and subtraction for teaching mathematics in prekindergarten-grade 2
    por: Caldwell, Janet H.

Opciones de procura

  • Historial de Procuras
  • Procura avanzada

Buscar Máis

  • Revisar o catálogo

Necesita Axuda?

  • Consello de procura
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes