Léim chuig an ábhar
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
CASTA
  • Lesson study step by step: how...
  • Luaigh é seo
  • Seol mar théacs é seo
  • Seol é seo mar r-phost
  • Priontáil
  • Easpórtáil taifead
    • Easpórtáil chuig RefWorks
    • Easpórtáil chuig EndNoteWeb
    • Easpórtáil chuig EndNote
  • Buan-nasc
Lesson study step by step: how teacher learning communities improve instruction

Lesson study step by step: how teacher learning communities improve instruction

Taispeáin leaganacha eile (1)
Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoir: Lewis, Catherine C.
Rannpháirtithe: Hurd, Jacqueline
Formáid: LEABHAR
Teanga:English
Ábhair:
Didáctica
Metodologia educativa
Plan de aula
  • Stoc
  • Cur síos
  • Clár na nÁbhar
  • Leaganacha eile (1)
  • Míreanna comhchosúla
  • Amharc foirne

Míreanna comhchosúla

  • Lesson study step by step: how teacher learning communities improve instruction
    de réir: Lewis, Catherine C.
  • Metodología de la labor educativa
    de réir: Konnikova, T. E.
  • Metodología de la labor educativa
    de réir: Kónnikova, T. E.
  • Plan de aula
  • Plan de Aula de Psicología General para quintos cursos, especialidad sociales Unidad: Biotipología y Psicotipología para el estudio de la personalidad
    de réir: Calle Ch., Nancy

Roghanna cuardaigh

  • Stair cuardach
  • Cuardach Casta

Aimsigh tuilleadh

  • Brabhsáil an chatalóg

Cabhair uait?

  • Leideanna cuardaigh
  • Cuir ceist ar leabharlannaí
  • CCanna