Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Udvidet
  • Educación inclusiva:
  • Citér dette
  • Stav dette
  • Email dette
  • Udskriv
  • Eksportér post
    • Eksportér til RefWorks
    • Eksportér til EndNoteWeb
    • Eksportér til EndNote
  • Permanent link
Educación inclusiva: propuestas desde la experiencia, la academia y la tecnología /

Educación inclusiva: propuestas desde la experiencia, la academia y la tecnología /

Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: Naranjo Sánchez, Bertha Alice (autor)
Andre forfattere: Moreno Segura, Christopher (autor.), Arias, Juan Carlos (autor), Velasco Galeas, Wladimir Tomas (autor)
Format: Bog
Sprog:Spanish
Udgivet: Quito: Editorial Universidad Politécnica Salesiana, 2021
Udgivelse:Primera edición.
Fag:
Educación
Educación inclusiva
  • Beholdninger
  • Beskrivelse
  • Indholdsfortegnelse
  • Lignende værker
  • Medarbejdervisning

Lignende værker

  • Teoría y práctica de la educación inclusiva
    af: Moriña Díez, Anabel
  • Práctica inclusivas: experiencias, proyectos y redes
    af: Moliner García, Odet
  • Educación inclusiva y convivencia escolar: Cómo evitar los conflictos entre los estudiantes del nivel de educación básica primaria /
    af: Herrera Pertuz, Laudith
    Udgivet: (2018)
  • Aulas inclusivas: un nuevo modo de enfocar y vivir el currículo /
    af: Stainback, Susan
  • Promoción y desarrollo de prácticas educativas inclusivas

Søgemuligheder

  • Søg Historie
  • Udvidet søgning

Find flere

  • Gennemse kataloget

Har du brug for hjælp?

  • Søgetips
  • Spørg en bibliotekar
  • FAQ’er