Anar al contingut
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avançada
  • Etapa infantil y motricidad:
  • Citar
  • Enviar aquest missatge de text
  • Enviar per correu electrònic aquest
  • Imprimir
  • Exportar registre
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enllaç permanent
Etapa infantil y motricidad: estrategias para su desarrollo en educación física /

Etapa infantil y motricidad: estrategias para su desarrollo en educación física /

Dades bibliogràfiques
Altres autors: Torres Luque, Gema (coordinador), Hernández García, Raquel (coordinador)
Format: Llibre
Idioma:Spanish
Publicat: Sevilla: Editorial Wanceulen, 2019.
Edició:Primera edición.
Matèries:
Educación infantil
Motricidad
Educación > postural
Lúdica
  • Fons
  • Descripció
  • Taula de continguts
  • Ítems similars
  • Visualització del personal

Ítems similars

  • Las canciones motrices: metodología para el desarrollo de las habilidades motrices en educación infantil y primaria a través de la música
  • Enseñanza y aprendizaje de la educación física en educación infantil /
    per: Torres Luque, Gema
    Publicat: (2015)
  • Las canciones motrices II: metodología para el desarrollo de las habilidades motrices en educación infantil y primaria a través de la música
  • El juego infantil y su metodología
    per: Ribes Antuña, María Dolores
  • Piquillines
    per: Ratti, Marcelo

Opcions de cerca

  • Historial de cerca
  • Cerca avançada

Trobar-ne més

  • Explorar el catàleg

Necessites ajuda?

  • Consells de cerca
  • Pregunteu al bibliotecari
  • FAQs