Mastering the basic math facts in addition and subtraction Strategies, activities interventions to nove students beyond memorization
When math fact instruction is thoughtful and strategic, it results in more than a student's ability to quickly recall a fact; it cultivates reflective students who have a greater understanding of numbers and a flexibility of thinking that allows them to understand connections between mathematic...
Další autoři: | O´Connel, Susan (coautor), SanGiovanni, John (coautor) |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Spanish English |
Témata: |
Podobné jednotky
-
El juego como estrategia para fortalecer el aprendizaje de la suma y la resta en tercero de EGB
Autor: Guartatanga Farfán, María Isabel, a další
Vydáno: (2017) -
Aprender a sumar y restar con el juego en segundo año de educación general básica
Autor: Llivisaca Culcay, Tatiana Fernanda, a další
Vydáno: (2017) -
Propuesta innovadora para la enseñanza-aprendizaje de la suma y resta en segundo año de Educación General Básica con el uso de material concreto
Autor: Tacuri Pulla, Maritza Eulalia
Vydáno: (2018) - Teaching student-centered mathematics. Grades K-3 Strategies, activities interventions to nove students beyond memorization
- It Makes sense! using the hundreds chart to build number sense. Grades K-2 Strategies, activities interventions to nove students beyond memorization