Mastering the basic math facts in addition and subtraction Strategies, activities interventions to nove students beyond memorization
When math fact instruction is thoughtful and strategic, it results in more than a student's ability to quickly recall a fact; it cultivates reflective students who have a greater understanding of numbers and a flexibility of thinking that allows them to understand connections between mathematic...
その他の著者: | O´Connel, Susan (coautor), SanGiovanni, John (coautor) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Spanish English |
主題: |
類似資料
-
El juego como estrategia para fortalecer el aprendizaje de la suma y la resta en tercero de EGB
著者:: Guartatanga Farfán, María Isabel, 等
出版事項: (2017) -
Aprender a sumar y restar con el juego en segundo año de educación general básica
著者:: Llivisaca Culcay, Tatiana Fernanda, 等
出版事項: (2017) -
Propuesta innovadora para la enseñanza-aprendizaje de la suma y resta en segundo año de Educación General Básica con el uso de material concreto
著者:: Tacuri Pulla, Maritza Eulalia
出版事項: (2018) - Teaching student-centered mathematics. Grades K-3 Strategies, activities interventions to nove students beyond memorization
- It Makes sense! using the hundreds chart to build number sense. Grades K-2 Strategies, activities interventions to nove students beyond memorization