Overcoming dyslexia: a new complete science based program for reading prblems at any level
Uno de cada cinco niños estadounidenses tiene problemas para leer. Pero ellos no son estúpidos o perezosos. En Superando la dislexia, doctora Sally Shaywitz, co-director del Centro de Yale para el Estudio del Aprendizaje y la Atención y líder en la nueva investigación sobre cómo funciona el cerebro,...
Päätekijä: | Shaywitz, Sally |
---|---|
Aineistotyyppi: | Kirja |
Kieli: | Spanish |
Aiheet: |
Samankaltaisia teoksia
-
An evaluation of syntactic-semantic processing in developmental dyslexia.
Tekijä: Jiménez, Juan E., et al.
Julkaistu: (2012) -
Some problems in determining the prevalence of dyslexia.
Tekijä: Miles, Tim R.
Julkaistu: (2012) -
Dyslexia:the role of the cerebellum.
Tekijä: Fawcett, Angela, et al.
Julkaistu: (2012) -
Lecturer perspectives on dyslexia within one Greek university: a pilot study
Tekijä: Stampoltzis, Aglaia, et al.
Julkaistu: (2016) - Lenses on reading: an introduction to theories and models