Overcoming dyslexia: a new complete science based program for reading prblems at any level
Uno de cada cinco niños estadounidenses tiene problemas para leer. Pero ellos no son estúpidos o perezosos. En Superando la dislexia, doctora Sally Shaywitz, co-director del Centro de Yale para el Estudio del Aprendizaje y la Atención y líder en la nueva investigación sobre cómo funciona el cerebro,...
Auteur principal: | Shaywitz, Sally |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Spanish |
Sujets: |
Documents similaires
-
An evaluation of syntactic-semantic processing in developmental dyslexia.
par: Jiménez, Juan E., et autres
Publié: (2012) -
Some problems in determining the prevalence of dyslexia.
par: Miles, Tim R.
Publié: (2012) -
Dyslexia:the role of the cerebellum.
par: Fawcett, Angela, et autres
Publié: (2012) -
Lecturer perspectives on dyslexia within one Greek university: a pilot study
par: Stampoltzis, Aglaia, et autres
Publié: (2016) - Lenses on reading: an introduction to theories and models