Overcoming dyslexia: a new complete science based program for reading prblems at any level
Uno de cada cinco niños estadounidenses tiene problemas para leer. Pero ellos no son estúpidos o perezosos. En Superando la dislexia, doctora Sally Shaywitz, co-director del Centro de Yale para el Estudio del Aprendizaje y la Atención y líder en la nueva investigación sobre cómo funciona el cerebro,...
第一著者: | Shaywitz, Sally |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Spanish |
主題: |
類似資料
-
An evaluation of syntactic-semantic processing in developmental dyslexia.
著者:: Jiménez, Juan E., 等
出版事項: (2012) -
Some problems in determining the prevalence of dyslexia.
著者:: Miles, Tim R.
出版事項: (2012) -
Dyslexia:the role of the cerebellum.
著者:: Fawcett, Angela, 等
出版事項: (2012) -
Lecturer perspectives on dyslexia within one Greek university: a pilot study
著者:: Stampoltzis, Aglaia, 等
出版事項: (2016) - Lenses on reading: an introduction to theories and models