The Use of integrated-tasks to enhance the speaking skill in 5th Course at national Chordeleg Secondary school

Bibliographic Details
Other Authors: Rodríguez, Elida (coautor), Gómez, Sixto (coautor)
Format: Thesis Book
Language:Spanish
English
Subjects:
Online Access:http://nas.ucuenca.edu.ec/BibliotecaDigital/ebooks/tli217.pdf

MARC

LEADER 00000cam a2200000 a 4500
001 TLI-217
003 Ucuenca
005 20230308194536.0
008 000000|2008 ||||||||r|||||||||||spa||
999 |c 86393  |d 86393 
040 |b spa  |a UCuenca-CDRJBV  |c UCuenca  |e rda 
041 1 |a eng 
082 |a . 
245 1 1 |a The Use of integrated-tasks to enhance the speaking skill in 5th Course at national Chordeleg Secondary school  |c Elida Rodríguez, Sixto Gómez. Director Vicente Encalada Vásquez  |h cd 
264 |a Cuenca  |c 2008 
300 |a CD  |c 18 cm 
336 |2 rdacontent  |a texto  |b txt 
337 |2 rdamedia  |a no mediado  |b n 
338 |2 rdacontent  |a Texto  |b txt 
502 |a Licenciado en Ciencias de la Educación. Especialidad Lengua y Literatura Inglesa  |b Universidad de Cuenca  |c filo  |d Encalada Vásquez, Vicente, dir. 
504 |a incl. ref. 
650 1 |a Causes of poor performance  |9 152598 
650 1 |a Lack of motivation  |9 152599 
650 1 |a Teaching material  |9 152600 
650 |a Tesis en lengua y literatura inglesa  |9 126774 
700 1 |a Rodríguez, Elida  |e coautor  |9 152718 
700 1 |a Gómez, Sixto  |e coautor  |9 152719 
852 |a UC-CDJBV 
856 |u http://nas.ucuenca.edu.ec/BibliotecaDigital/ebooks/tli217.pdf 
942 |c TS  |2 ddc