Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Udvidet
  • Desarrollo de las nociones lóg...
  • Citér dette
  • Stav dette
  • Email dette
  • Udskriv
  • Eksportér post
    • Eksportér til RefWorks
    • Eksportér til EndNoteWeb
    • Eksportér til EndNote
  • Permanent link
Desarrollo de las nociones lógico matemáticas y el aprendizaje de la suma y resta

Desarrollo de las nociones lógico matemáticas y el aprendizaje de la suma y resta

Show other versions (2)

Licenciada en Ciencias de la Educación. Especialidad Psicología Infantil

Bibliografiske detaljer
Main Authors: Astudillo Reyes, Lorena del Carmen, Collaguazo Quizhpe, Gladys Maribel
Andre forfattere: Muñoz Pauta, Marco
Format: bachelorThesis
Sprog:spa
Udgivet: 2014
Fag:
Matematicas
Enseñanza De Las Matematicas
Tesis En Psicologia
Online adgang:http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/16325
  • Beholdninger
  • Beskrivelse
  • Other Versions (2)
  • Lignende værker
  • Medarbejdervisning

Internet

http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/16325

Lignende værker

  • Desarrollo de las nociones lógico matemáticas y el aprendizaje de la suma y resta
  • Desarrollo de las nociones lógico matemáticas y el aprendizaje de la suma y resta
    af: Astudillo Reyes, Lorena del Carmen, et al.
    Udgivet: (2014)
  • La taptana y la yupana como herramientas didácticas para el aprendizaje de la suma y resta
    af: Cabrera Peñaloza, Jennifer Vanessa
    Udgivet: (2021)
  • Incidencia del esquema corporal en el aprendizaje de las nociones lógico-matemáticas
    af: Pozo Aguilar, Ximena Catalina, et al.
    Udgivet: (2014)
  • Incidencia del esquema corporal en el aprendizaje de las nociones lógico-matemáticas

Søgemuligheder

  • Søg Historie
  • Udvidet søgning

Find flere

  • Gennemse kataloget

Har du brug for hjælp?

  • Søgetips
  • Spørg en bibliotekar
  • FAQ’er