APA (7th ed.) մեջբերում

Cordero Palacios, F. M., Corral Serrano, M. G., & Ortega Vásquez, X. E. (2014). Diseño de un sistema para mejorar la atención comercial al consumidor de la Empresa Eeléctrica Regional Centro Sur C. A., en el contexto de un C. R. M. (Customer Relations Management).

Չիկագոյի ոճի (17րդ խմբ.) մեջբերում

Cordero Palacios, Francisco Miguel, Miguel Guillermo Corral Serrano, and Xavier Esteban Ortega Vásquez. Diseño De Un Sistema Para Mejorar La Atención Comercial Al Consumidor De La Empresa Eeléctrica Regional Centro Sur C. A., En El Contexto De Un C. R. M. (Customer Relations Management). 2014.

MLA (8րդ խմբ.) Մեջբերում

Cordero Palacios, Francisco Miguel, et al. Diseño De Un Sistema Para Mejorar La Atención Comercial Al Consumidor De La Empresa Eeléctrica Regional Centro Sur C. A., En El Contexto De Un C. R. M. (Customer Relations Management). 2014.

Զգուշացում. այս մեջբերումները միշտ չէ, որ կարող են 100% ճշգրիտ լինել.