Sitcoms as a resource for acquiring lexicon and developing strategies for understanding vocabulary in context
Diferentes estudios afirman que el vocabulario está directamente relacionado con la habilidad para la lectura comprensiva, sin embargo su aprendizaje es un proceso difícil. El objetivo de este trabajo de investigación es medir el grado de utilidad de los “sitcoms” (comedias situacionales) como un r...
Κύριος συγγραφέας: | Pinos Espinoza, María Isabel |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Carr, Anne |
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | eng |
Έκδοση: |
2014
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/20799 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Integrating ecuadorian festivities into the EFL classroom: the creation of content-based supplementary material to expand vocabulary for pre-intermediate young learners at Santana High School
ανά: Jaramillo Ruiz, María Daniela
Έκδοση: (2015) -
Reading strategies for specific purposes designed to develop the reading and critical thinking skills in the pre-intermediate english classes at the University of Azuay
ανά: Castro Villalobos, Susana Elodia
Έκδοση: (2017) -
Extensive reading on EFL students’ reading comprehension and vocabulary development
ανά: Galindo Maldonado, María Paula, κ.ά.
Έκδοση: (2022) -
Leyendo con nuestros hijos
ανά: Collahuazo G., Libia Piedad, κ.ά.
Έκδοση: (2014) -
Classroom procedures based on the multisensory approach for 6th graders to develop reading comprehension at Unidad Educativa San Francisco
ανά: Montenegro Villa, María Cristina, κ.ά.
Έκδοση: (2016)