Sitcoms as a resource for acquiring lexicon and developing strategies for understanding vocabulary in context
Diferentes estudios afirman que el vocabulario está directamente relacionado con la habilidad para la lectura comprensiva, sin embargo su aprendizaje es un proceso difícil. El objetivo de este trabajo de investigación es medir el grado de utilidad de los “sitcoms” (comedias situacionales) como un r...
Egile nagusia: | Pinos Espinoza, María Isabel |
---|---|
Beste egile batzuk: | Carr, Anne |
Formatua: | masterThesis |
Hizkuntza: | eng |
Argitaratua: |
2014
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/20799 |
Antzeko izenburuak
-
Integrating ecuadorian festivities into the EFL classroom: the creation of content-based supplementary material to expand vocabulary for pre-intermediate young learners at Santana High School
nork: Jaramillo Ruiz, María Daniela
Argitaratua: (2015) -
Reading strategies for specific purposes designed to develop the reading and critical thinking skills in the pre-intermediate english classes at the University of Azuay
nork: Castro Villalobos, Susana Elodia
Argitaratua: (2017) -
Extensive reading on EFL students’ reading comprehension and vocabulary development
nork: Galindo Maldonado, María Paula, et al.
Argitaratua: (2022) -
Leyendo con nuestros hijos
nork: Collahuazo G., Libia Piedad, et al.
Argitaratua: (2014) -
Classroom procedures based on the multisensory approach for 6th graders to develop reading comprehension at Unidad Educativa San Francisco
nork: Montenegro Villa, María Cristina, et al.
Argitaratua: (2016)