Sitcoms as a resource for acquiring lexicon and developing strategies for understanding vocabulary in context
Diferentes estudios afirman que el vocabulario está directamente relacionado con la habilidad para la lectura comprensiva, sin embargo su aprendizaje es un proceso difícil. El objetivo de este trabajo de investigación es medir el grado de utilidad de los “sitcoms” (comedias situacionales) como un r...
第一著者: | Pinos Espinoza, María Isabel |
---|---|
その他の著者: | Carr, Anne |
フォーマット: | masterThesis |
言語: | eng |
出版事項: |
2014
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/20799 |
類似資料
-
Integrating ecuadorian festivities into the EFL classroom: the creation of content-based supplementary material to expand vocabulary for pre-intermediate young learners at Santana High School
著者:: Jaramillo Ruiz, María Daniela
出版事項: (2015) -
Reading strategies for specific purposes designed to develop the reading and critical thinking skills in the pre-intermediate english classes at the University of Azuay
著者:: Castro Villalobos, Susana Elodia
出版事項: (2017) -
Extensive reading on EFL students’ reading comprehension and vocabulary development
著者:: Galindo Maldonado, María Paula, 等
出版事項: (2022) -
Leyendo con nuestros hijos
著者:: Collahuazo G., Libia Piedad, 等
出版事項: (2014) -
Classroom procedures based on the multisensory approach for 6th graders to develop reading comprehension at Unidad Educativa San Francisco
著者:: Montenegro Villa, María Cristina, 等
出版事項: (2016)