Sitcoms as a resource for acquiring lexicon and developing strategies for understanding vocabulary in context
Diferentes estudios afirman que el vocabulario está directamente relacionado con la habilidad para la lectura comprensiva, sin embargo su aprendizaje es un proceso difícil. El objetivo de este trabajo de investigación es medir el grado de utilidad de los “sitcoms” (comedias situacionales) como un r...
Hoofdauteur: | Pinos Espinoza, María Isabel |
---|---|
Andere auteurs: | Carr, Anne |
Formaat: | masterThesis |
Taal: | eng |
Gepubliceerd in: |
2014
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/20799 |
Gelijkaardige items
-
Integrating ecuadorian festivities into the EFL classroom: the creation of content-based supplementary material to expand vocabulary for pre-intermediate young learners at Santana High School
door: Jaramillo Ruiz, María Daniela
Gepubliceerd in: (2015) -
Reading strategies for specific purposes designed to develop the reading and critical thinking skills in the pre-intermediate english classes at the University of Azuay
door: Castro Villalobos, Susana Elodia
Gepubliceerd in: (2017) -
Extensive reading on EFL students’ reading comprehension and vocabulary development
door: Galindo Maldonado, María Paula, et al.
Gepubliceerd in: (2022) -
Leyendo con nuestros hijos
door: Collahuazo G., Libia Piedad, et al.
Gepubliceerd in: (2014) -
Classroom procedures based on the multisensory approach for 6th graders to develop reading comprehension at Unidad Educativa San Francisco
door: Montenegro Villa, María Cristina, et al.
Gepubliceerd in: (2016)