Niveles de responsabilidad y conducta prosocial en niñas y niños de 9 a 11 años de edad
El presente trabajo ha tenido como propósito medir los niveles de responsabilidad y conducta prosocial en niños y niñas en edades de 9 a 11 años en las instituciones educativas: CEBCI, San Roque y Luis Cordero ubicadas en el cantón Cuenca, Provincia del Azuay. Para cumplir con los objetivos plante...
Main Authors: | Chalco Moscoso, María Inés, Medina Cruz, Eucaris Marión |
---|---|
Other Authors: | Bernal Sarmiento, Luis Alberto |
Format: | bachelorThesis |
Language: | spa |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/24448 |
Similar Items
-
Moral Sensitivity, Empathy and Prosocial Behavior: Implications for Humanization of Nursing Care
by: Suazo, Iván, et al.
Published: (2020) -
Promotion of prosociality and social justice in primary school: a preliminary experience
by: Albalá Genol, Miguel Ángel, et al.
Published: (2020) -
The impact of students' perceived emotional intelligence, social attitudes and teacher expectations on academic performance.
by: Jiménez Morales, Mª Isabel, et al.
Published: (2013) -
The Influence of the Teacher’s Prosocial Skills on the Mindwandering, Creative Intelligence, Emotions, and Academic Performance of Secondary Students in the Area of Physical Education Classes
by: Trigueros Ramos, Rubén, et al.
Published: (2020) -
Importancia de los amigos y los padres en la salud y el rendimiento escolar
by: Martínez González, Agustín Ernesto, et al.
Published: (2012)