Analysis of english teachers' perceptions related to strategies studied in a in-service course in Cuenca
El presente estudio describe las percepciones de los profesores fiscales de inglés en relación a las estrategias aprendidas durante una capacitación realizada en el año 2012 por un grupo de investigadores de la Facultad de Filosofía de la Universidad de Cuenca. En el año 2014, este grupo de investig...
Main Author: | Cabrera Tenecela, Homero Patricio |
---|---|
Other Authors: | Calle Calle, Ana María |
Format: | bachelorThesis |
Language: | spa |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/25032 |
Similar Items
-
The importance of teachers' intercultural competence for teaching english in an EFL classroom
by: Brito Portoviejo, Lourdes Estefanía, et al.
Published: (2021) -
Percepciones de las docentes sobre la música como estrategia didáctica en el proceso de enseñanza y aprendizaje en Educación Inicial
by: Guncay Bermeo, Monica Isabel, et al.
Published: (2022) -
Enhancing language teaching strategies in an EFL classroom by using multiple intelligence instruction
by: Gómez Santos, Marcela Carolina
Published: (2021) -
Teaching strategies to develop the speaking skill in adults: learners' perceptions
by: Triviño Sabando, Consuelo Agustina
Published: (2016) -
The use of first language while teaching english in the EFL classroom
by: Pacheco Urgilés, Priscila Lorena
Published: (2021)