Victorian fairy tales to develop the speaking skill for children of sixth level of basic education at Maria Auxiliadora High School
Este trabajo de investigación analiza los resultados de un estudio realizado en el Colegio Privado María Auxiliadora en la ciudad de Cuenca, en el uso de la narración como una estrategia comunicativa para mejorar la habilidad de hablar Inglés de los estudiantes de Inglés como lengua extranjera. En e...
المؤلفون الرئيسيون: | Carrillo Vásquez, Diana Paola, Riera San Martín, Tania Magaly |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Jara Villacreces, Jean Paul |
التنسيق: | bachelorThesis |
اللغة: | eng |
منشور في: |
2016
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/25391 |
مواد مشابهة
-
Developing the reading and listening skills through the use of fairy tales with children of sixth level of basic education at "José Peralta” elementary school”
حسب: Celi Quezada, Nube Rocio, وآخرون
منشور في: (2013) -
The Use of Fairy Tales to Reinforce Speaking Skills in EFL Learners
حسب: Herrera Gómez, Liliana Elizabeth
منشور في: (2023) -
Compilation of games and songs to develop the speaking skills in the sixth level of basic education at "Unidad Educativa Kennedy"
حسب: Monje Marca, Verónica Alexandra, وآخرون
منشور في: (2013) -
Integrating the four basic language skills through children tales
حسب: Gallegos, María de Lourdes, وآخرون
منشور في: (2013) - Integrating the four basic language skills through children tales