Students’ perceptions towards teachers’ use of information gap activities as a way to promote meaningful spoken language use in the EFL ninth classroom at Alicia Loza Meneses High School (ALMHS)
El objetivo de la investigación fueobtener una comprensión más profunda de las percepciones de los estudiantes de noveno año sobre inglés como lengua extranjera (EFL), considerando la ejecución de las actividades de “Information Gap”. Este estudio emplea una investigación cualitativa, la recolección...
Main Authors: | Calle Ortega, Verónica Patricia, Quezada Coronel, Enid Eulalia |
---|---|
Other Authors: | Mora Jaramillo, Adriana Patricia |
Format: | bachelorThesis |
Language: | eng |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/25478 |
Similar Items
-
Riesgo psicosocial en estudiantes de los colegios Manuela Cañizares y Alicia Loza Meneses pertenecientes al distrito número 1, Cuenca 2018
by: Rodas Alvarez, Juan David, et al.
Published: (2018) -
Diseño de estrategias didácticas para la lectura dirigidas a los primeros años de bachillerato de la Unidad Educativa Fiscomisional “Alicia Loza Meneses”
by: Fernández Chacho, Jenny Elizabeth, et al.
Published: (2022) -
The use of metacognitive strategies to improve the listening skill in ninth graders
by: Morocho Dután, Wilson Javier, et al.
Published: (2017) -
Teachers’ Perceptions of the Use of ICTs in the Educational Response to Students with Disabilities
by: Ortiz Jiménez, Luis, et al.
Published: (2020) -
Using information gap activities to strengthen the development of oral communication in learners at a beginning level
by: Buri Lojano, Luis Oswaldo
Published: (2015)