Reading strategies for specific purposes designed to develop the reading and critical thinking skills in the pre-intermediate english classes at the University of Azuay
El presente estudio investiga las estrategias de lectura para el aprendizaje del idioma inglés con propósitos específicos y tiene como objetivo principal diseñar un folleto con actividades para desarrollar habilidades de lectura y pensamiento crítico en el nivel pre-intermedio de enseñanza del idi...
المؤلف الرئيسي: | Castro Villalobos, Susana Elodia |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Martínez Sojos, Mónica Alexandra |
التنسيق: | masterThesis |
اللغة: | eng |
منشور في: |
2017
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/27032 |
مواد مشابهة
-
Critical thinking skills development and english improvement through reading and writing activities at Lower-Intermediate level in Sagrados Corazones high school in Cuenca, Ecuador
حسب: Rodas Auquilla, Tania Alexandra
منشور في: (2015) -
The use of graphic organizers to improve reading comprehension in a pre-intermediate efl class at Sagrados Corazones high school, Cuenca, Ecuador
حسب: Bustamante Saavedra, Tania Cecilia
منشور في: (2015) -
Developing reading skill through the flipped method in low intermediate level students from the Catholic University of Cuenca- Azogues Branch
حسب: Avilés Valverde, Yanel Alexandra, وآخرون
منشور في: (2017) -
Encouragement for thinking critically.
حسب: Olivares, Sonia, وآخرون
منشور في: (2013) -
The effects of english for specific purposes on the english reading comprehension level of psychology students at university of Cuenca, Ecuador
حسب: González Fernández, Lourdes Alexandra
منشور في: (2017)