Reading strategies for specific purposes designed to develop the reading and critical thinking skills in the pre-intermediate english classes at the University of Azuay
El presente estudio investiga las estrategias de lectura para el aprendizaje del idioma inglés con propósitos específicos y tiene como objetivo principal diseñar un folleto con actividades para desarrollar habilidades de lectura y pensamiento crítico en el nivel pre-intermedio de enseñanza del idi...
1. autor: | Castro Villalobos, Susana Elodia |
---|---|
Kolejni autorzy: | Martínez Sojos, Mónica Alexandra |
Format: | masterThesis |
Język: | eng |
Wydane: |
2017
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/27032 |
Podobne zapisy
-
Critical thinking skills development and english improvement through reading and writing activities at Lower-Intermediate level in Sagrados Corazones high school in Cuenca, Ecuador
od: Rodas Auquilla, Tania Alexandra
Wydane: (2015) -
The use of graphic organizers to improve reading comprehension in a pre-intermediate efl class at Sagrados Corazones high school, Cuenca, Ecuador
od: Bustamante Saavedra, Tania Cecilia
Wydane: (2015) -
Developing reading skill through the flipped method in low intermediate level students from the Catholic University of Cuenca- Azogues Branch
od: Avilés Valverde, Yanel Alexandra, i wsp.
Wydane: (2017) -
Encouragement for thinking critically.
od: Olivares, Sonia, i wsp.
Wydane: (2013) -
The effects of english for specific purposes on the english reading comprehension level of psychology students at university of Cuenca, Ecuador
od: González Fernández, Lourdes Alexandra
Wydane: (2017)