The effects of ludic activities as a motivational strategy to increase and use english vocabulary in sixth level learners at “Asunción” elementary school
El principal objetivo de este estudio fue determinar la influencia de la aplicación de actividades lúdicas en los niveles de motivación y adquisición de vocabulario en los estudiantes de Sexto Año de Educación Básica de la Escuela “La Asunción”. Un diagnóstico fue previamente detallado a través de u...
Autor principal: | Vásquez Paredes, Diana Eulalia |
---|---|
Altres autors: | Argudo Serrano, Juanita Catalina |
Format: | masterThesis |
Idioma: | eng |
Publicat: |
2017
|
Matèries: | |
Accés en línia: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/28389 |
Ítems similars
-
Ludic activities to learn vocabulary in the EFL classroom
per: Jiménez Criollo, Dévora Daniela, et al.
Publicat: (2022) -
CALL (Computer-Assisted Language Learning): A tool that Impacts EFL learners’ motivation and autonomy
per: Pucha Suqui, Sandra Abigail
Publicat: (2021) -
Strategies to foster motivation in english learners
per: Carvajal Culcay, Pablo Israel
Publicat: (2020) -
VAK-based activities to increase vocabulary in EFL college students
per: Zhunio Cruz, María Augusta
Publicat: (2018) - Games for vocabulary practice. Interactive vocabulary activities for all levels