The effects of ludic activities as a motivational strategy to increase and use english vocabulary in sixth level learners at “Asunción” elementary school
El principal objetivo de este estudio fue determinar la influencia de la aplicación de actividades lúdicas en los niveles de motivación y adquisición de vocabulario en los estudiantes de Sexto Año de Educación Básica de la Escuela “La Asunción”. Un diagnóstico fue previamente detallado a través de u...
Hlavní autor: | Vásquez Paredes, Diana Eulalia |
---|---|
Další autoři: | Argudo Serrano, Juanita Catalina |
Médium: | masterThesis |
Jazyk: | eng |
Vydáno: |
2017
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/28389 |
Podobné jednotky
-
Ludic activities to learn vocabulary in the EFL classroom
Autor: Jiménez Criollo, Dévora Daniela, a další
Vydáno: (2022) -
CALL (Computer-Assisted Language Learning): A tool that Impacts EFL learners’ motivation and autonomy
Autor: Pucha Suqui, Sandra Abigail
Vydáno: (2021) -
Strategies to foster motivation in english learners
Autor: Carvajal Culcay, Pablo Israel
Vydáno: (2020) -
VAK-based activities to increase vocabulary in EFL college students
Autor: Zhunio Cruz, María Augusta
Vydáno: (2018) - Games for vocabulary practice. Interactive vocabulary activities for all levels