The effects of ludic activities as a motivational strategy to increase and use english vocabulary in sixth level learners at “Asunción” elementary school
El principal objetivo de este estudio fue determinar la influencia de la aplicación de actividades lúdicas en los niveles de motivación y adquisición de vocabulario en los estudiantes de Sexto Año de Educación Básica de la Escuela “La Asunción”. Un diagnóstico fue previamente detallado a través de u...
Prif Awdur: | Vásquez Paredes, Diana Eulalia |
---|---|
Awduron Eraill: | Argudo Serrano, Juanita Catalina |
Fformat: | masterThesis |
Iaith: | eng |
Cyhoeddwyd: |
2017
|
Pynciau: | |
Mynediad Ar-lein: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/28389 |
Eitemau Tebyg
-
Ludic activities to learn vocabulary in the EFL classroom
gan: Jiménez Criollo, Dévora Daniela, et al.
Cyhoeddwyd: (2022) -
CALL (Computer-Assisted Language Learning): A tool that Impacts EFL learners’ motivation and autonomy
gan: Pucha Suqui, Sandra Abigail
Cyhoeddwyd: (2021) -
Strategies to foster motivation in english learners
gan: Carvajal Culcay, Pablo Israel
Cyhoeddwyd: (2020) -
VAK-based activities to increase vocabulary in EFL college students
gan: Zhunio Cruz, María Augusta
Cyhoeddwyd: (2018) - Games for vocabulary practice. Interactive vocabulary activities for all levels