The effects of ludic activities as a motivational strategy to increase and use english vocabulary in sixth level learners at “Asunción” elementary school
El principal objetivo de este estudio fue determinar la influencia de la aplicación de actividades lúdicas en los niveles de motivación y adquisición de vocabulario en los estudiantes de Sexto Año de Educación Básica de la Escuela “La Asunción”. Un diagnóstico fue previamente detallado a través de u...
Κύριος συγγραφέας: | Vásquez Paredes, Diana Eulalia |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Argudo Serrano, Juanita Catalina |
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | eng |
Έκδοση: |
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/28389 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ludic activities to learn vocabulary in the EFL classroom
ανά: Jiménez Criollo, Dévora Daniela, κ.ά.
Έκδοση: (2022) -
CALL (Computer-Assisted Language Learning): A tool that Impacts EFL learners’ motivation and autonomy
ανά: Pucha Suqui, Sandra Abigail
Έκδοση: (2021) -
Strategies to foster motivation in english learners
ανά: Carvajal Culcay, Pablo Israel
Έκδοση: (2020) -
VAK-based activities to increase vocabulary in EFL college students
ανά: Zhunio Cruz, María Augusta
Έκδοση: (2018) - Games for vocabulary practice. Interactive vocabulary activities for all levels