The effects of ludic activities as a motivational strategy to increase and use english vocabulary in sixth level learners at “Asunción” elementary school
El principal objetivo de este estudio fue determinar la influencia de la aplicación de actividades lúdicas en los niveles de motivación y adquisición de vocabulario en los estudiantes de Sexto Año de Educación Básica de la Escuela “La Asunción”. Un diagnóstico fue previamente detallado a través de u...
Egile nagusia: | Vásquez Paredes, Diana Eulalia |
---|---|
Beste egile batzuk: | Argudo Serrano, Juanita Catalina |
Formatua: | masterThesis |
Hizkuntza: | eng |
Argitaratua: |
2017
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/28389 |
Antzeko izenburuak
-
Ludic activities to learn vocabulary in the EFL classroom
nork: Jiménez Criollo, Dévora Daniela, et al.
Argitaratua: (2022) -
CALL (Computer-Assisted Language Learning): A tool that Impacts EFL learners’ motivation and autonomy
nork: Pucha Suqui, Sandra Abigail
Argitaratua: (2021) -
Strategies to foster motivation in english learners
nork: Carvajal Culcay, Pablo Israel
Argitaratua: (2020) -
VAK-based activities to increase vocabulary in EFL college students
nork: Zhunio Cruz, María Augusta
Argitaratua: (2018) - Games for vocabulary practice. Interactive vocabulary activities for all levels