The effects of ludic activities as a motivational strategy to increase and use english vocabulary in sixth level learners at “Asunción” elementary school
El principal objetivo de este estudio fue determinar la influencia de la aplicación de actividades lúdicas en los niveles de motivación y adquisición de vocabulario en los estudiantes de Sexto Año de Educación Básica de la Escuela “La Asunción”. Un diagnóstico fue previamente detallado a través de u...
Päätekijä: | Vásquez Paredes, Diana Eulalia |
---|---|
Muut tekijät: | Argudo Serrano, Juanita Catalina |
Aineistotyyppi: | masterThesis |
Kieli: | eng |
Julkaistu: |
2017
|
Aiheet: | |
Linkit: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/28389 |
Samankaltaisia teoksia
-
Ludic activities to learn vocabulary in the EFL classroom
Tekijä: Jiménez Criollo, Dévora Daniela, et al.
Julkaistu: (2022) -
CALL (Computer-Assisted Language Learning): A tool that Impacts EFL learners’ motivation and autonomy
Tekijä: Pucha Suqui, Sandra Abigail
Julkaistu: (2021) -
Strategies to foster motivation in english learners
Tekijä: Carvajal Culcay, Pablo Israel
Julkaistu: (2020) -
VAK-based activities to increase vocabulary in EFL college students
Tekijä: Zhunio Cruz, María Augusta
Julkaistu: (2018) - Games for vocabulary practice. Interactive vocabulary activities for all levels