The effects of ludic activities as a motivational strategy to increase and use english vocabulary in sixth level learners at “Asunción” elementary school
El principal objetivo de este estudio fue determinar la influencia de la aplicación de actividades lúdicas en los niveles de motivación y adquisición de vocabulario en los estudiantes de Sexto Año de Educación Básica de la Escuela “La Asunción”. Un diagnóstico fue previamente detallado a través de u...
Auteur principal: | Vásquez Paredes, Diana Eulalia |
---|---|
Autres auteurs: | Argudo Serrano, Juanita Catalina |
Format: | masterThesis |
Langue: | eng |
Publié: |
2017
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/28389 |
Documents similaires
-
Ludic activities to learn vocabulary in the EFL classroom
par: Jiménez Criollo, Dévora Daniela, et autres
Publié: (2022) -
CALL (Computer-Assisted Language Learning): A tool that Impacts EFL learners’ motivation and autonomy
par: Pucha Suqui, Sandra Abigail
Publié: (2021) -
Strategies to foster motivation in english learners
par: Carvajal Culcay, Pablo Israel
Publié: (2020) -
VAK-based activities to increase vocabulary in EFL college students
par: Zhunio Cruz, María Augusta
Publié: (2018) - Games for vocabulary practice. Interactive vocabulary activities for all levels