The effects of ludic activities as a motivational strategy to increase and use english vocabulary in sixth level learners at “Asunción” elementary school
El principal objetivo de este estudio fue determinar la influencia de la aplicación de actividades lúdicas en los niveles de motivación y adquisición de vocabulario en los estudiantes de Sexto Año de Educación Básica de la Escuela “La Asunción”. Un diagnóstico fue previamente detallado a través de u...
Príomhchruthaitheoir: | Vásquez Paredes, Diana Eulalia |
---|---|
Rannpháirtithe: | Argudo Serrano, Juanita Catalina |
Formáid: | masterThesis |
Teanga: | eng |
Foilsithe / Cruthaithe: |
2017
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/28389 |
Míreanna comhchosúla
Míreanna comhchosúla
-
Ludic activities to learn vocabulary in the EFL classroom
de réir: Jiménez Criollo, Dévora Daniela, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022) -
CALL (Computer-Assisted Language Learning): A tool that Impacts EFL learners’ motivation and autonomy
de réir: Pucha Suqui, Sandra Abigail
Foilsithe / Cruthaithe: (2021) -
Strategies to foster motivation in english learners
de réir: Carvajal Culcay, Pablo Israel
Foilsithe / Cruthaithe: (2020) -
VAK-based activities to increase vocabulary in EFL college students
de réir: Zhunio Cruz, María Augusta
Foilsithe / Cruthaithe: (2018) - Games for vocabulary practice. Interactive vocabulary activities for all levels