The effects of ludic activities as a motivational strategy to increase and use english vocabulary in sixth level learners at “Asunción” elementary school
El principal objetivo de este estudio fue determinar la influencia de la aplicación de actividades lúdicas en los niveles de motivación y adquisición de vocabulario en los estudiantes de Sexto Año de Educación Básica de la Escuela “La Asunción”. Un diagnóstico fue previamente detallado a través de u...
1. autor: | Vásquez Paredes, Diana Eulalia |
---|---|
Kolejni autorzy: | Argudo Serrano, Juanita Catalina |
Format: | masterThesis |
Język: | eng |
Wydane: |
2017
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/28389 |
Podobne zapisy
-
Ludic activities to learn vocabulary in the EFL classroom
od: Jiménez Criollo, Dévora Daniela, i wsp.
Wydane: (2022) -
CALL (Computer-Assisted Language Learning): A tool that Impacts EFL learners’ motivation and autonomy
od: Pucha Suqui, Sandra Abigail
Wydane: (2021) -
Strategies to foster motivation in english learners
od: Carvajal Culcay, Pablo Israel
Wydane: (2020) -
VAK-based activities to increase vocabulary in EFL college students
od: Zhunio Cruz, María Augusta
Wydane: (2018) - Games for vocabulary practice. Interactive vocabulary activities for all levels