The effects of ludic activities as a motivational strategy to increase and use english vocabulary in sixth level learners at “Asunción” elementary school
El principal objetivo de este estudio fue determinar la influencia de la aplicación de actividades lúdicas en los niveles de motivación y adquisición de vocabulario en los estudiantes de Sexto Año de Educación Básica de la Escuela “La Asunción”. Un diagnóstico fue previamente detallado a través de u...
Главный автор: | Vásquez Paredes, Diana Eulalia |
---|---|
Другие авторы: | Argudo Serrano, Juanita Catalina |
Формат: | masterThesis |
Язык: | eng |
Опубликовано: |
2017
|
Предметы: | |
Online-ссылка: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/28389 |
Схожие документы
-
Ludic activities to learn vocabulary in the EFL classroom
по: Jiménez Criollo, Dévora Daniela, и др.
Опубликовано: (2022) -
CALL (Computer-Assisted Language Learning): A tool that Impacts EFL learners’ motivation and autonomy
по: Pucha Suqui, Sandra Abigail
Опубликовано: (2021) -
Strategies to foster motivation in english learners
по: Carvajal Culcay, Pablo Israel
Опубликовано: (2020) -
VAK-based activities to increase vocabulary in EFL college students
по: Zhunio Cruz, María Augusta
Опубликовано: (2018) - Games for vocabulary practice. Interactive vocabulary activities for all levels