The effects of ludic activities as a motivational strategy to increase and use english vocabulary in sixth level learners at “Asunción” elementary school
El principal objetivo de este estudio fue determinar la influencia de la aplicación de actividades lúdicas en los niveles de motivación y adquisición de vocabulario en los estudiantes de Sexto Año de Educación Básica de la Escuela “La Asunción”. Un diagnóstico fue previamente detallado a través de u...
Huvudupphovsman: | Vásquez Paredes, Diana Eulalia |
---|---|
Övriga upphovsmän: | Argudo Serrano, Juanita Catalina |
Materialtyp: | masterThesis |
Språk: | eng |
Publicerad: |
2017
|
Ämnen: | |
Länkar: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/28389 |
Liknande verk
Liknande verk
-
Ludic activities to learn vocabulary in the EFL classroom
av: Jiménez Criollo, Dévora Daniela, et al.
Publicerad: (2022) -
CALL (Computer-Assisted Language Learning): A tool that Impacts EFL learners’ motivation and autonomy
av: Pucha Suqui, Sandra Abigail
Publicerad: (2021) -
Strategies to foster motivation in english learners
av: Carvajal Culcay, Pablo Israel
Publicerad: (2020) -
VAK-based activities to increase vocabulary in EFL college students
av: Zhunio Cruz, María Augusta
Publicerad: (2018) - Games for vocabulary practice. Interactive vocabulary activities for all levels