The effects of ludic activities as a motivational strategy to increase and use english vocabulary in sixth level learners at “Asunción” elementary school
El principal objetivo de este estudio fue determinar la influencia de la aplicación de actividades lúdicas en los niveles de motivación y adquisición de vocabulario en los estudiantes de Sexto Año de Educación Básica de la Escuela “La Asunción”. Un diagnóstico fue previamente detallado a través de u...
主要作者: | Vásquez Paredes, Diana Eulalia |
---|---|
其他作者: | Argudo Serrano, Juanita Catalina |
格式: | masterThesis |
語言: | eng |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/28389 |
相似書籍
-
Ludic activities to learn vocabulary in the EFL classroom
由: Jiménez Criollo, Dévora Daniela, et al.
出版: (2022) -
CALL (Computer-Assisted Language Learning): A tool that Impacts EFL learners’ motivation and autonomy
由: Pucha Suqui, Sandra Abigail
出版: (2021) -
Strategies to foster motivation in english learners
由: Carvajal Culcay, Pablo Israel
出版: (2020) -
VAK-based activities to increase vocabulary in EFL college students
由: Zhunio Cruz, María Augusta
出版: (2018) - Games for vocabulary practice. Interactive vocabulary activities for all levels