Online readtheory program impact on the development of EFL students’ reading skills
Este estudio quasi-experimental aborda el impacto que el programa en línea Readtheory.org tiene en las habilidades de comprensión lectora de estudiantes de segundo nivel de la Universidad Politécnica Salesiana. Éste está basado en la hipótesis de Krashen acerca de Comprehensible Input, la Taxonomía...
Príomhchruthaitheoir: | Piedra Carrión, Verónica Rosalía |
---|---|
Rannpháirtithe: | Cabrera Arias, Sandra Mercedes |
Formáid: | masterThesis |
Teanga: | eng |
Foilsithe / Cruthaithe: |
2018
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/30592 |
Míreanna comhchosúla
Míreanna comhchosúla
-
The effects of english for specific purposes on the english reading comprehension level of psychology students at university of Cuenca, Ecuador
de réir: González Fernández, Lourdes Alexandra
Foilsithe / Cruthaithe: (2017) -
The impact of metacognitive strategies on enhancing EFL A2 level students’ writing
de réir: Jaramillo Astudillo, María Catalina
Foilsithe / Cruthaithe: (2018) -
The impact of the flipped learning approach in the development of the speaking skill in an EFL class, University of Cuenca
de réir: Carreño Jácome, María de Lourdes
Foilsithe / Cruthaithe: (2017) -
The Impact of Seating Arrangement on Interaction and Speaking Skills in EFL Students
de réir: Alvarado Muy, Tatiana Abigail, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2023) -
Developing reading skill through the flipped method in low intermediate level students from the Catholic University of Cuenca- Azogues Branch
de réir: Avilés Valverde, Yanel Alexandra, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2017)