Online readtheory program impact on the development of EFL students’ reading skills
Este estudio quasi-experimental aborda el impacto que el programa en línea Readtheory.org tiene en las habilidades de comprensión lectora de estudiantes de segundo nivel de la Universidad Politécnica Salesiana. Éste está basado en la hipótesis de Krashen acerca de Comprehensible Input, la Taxonomía...
第一著者: | Piedra Carrión, Verónica Rosalía |
---|---|
その他の著者: | Cabrera Arias, Sandra Mercedes |
フォーマット: | masterThesis |
言語: | eng |
出版事項: |
2018
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/30592 |
類似資料
-
The effects of english for specific purposes on the english reading comprehension level of psychology students at university of Cuenca, Ecuador
著者:: González Fernández, Lourdes Alexandra
出版事項: (2017) -
The impact of metacognitive strategies on enhancing EFL A2 level students’ writing
著者:: Jaramillo Astudillo, María Catalina
出版事項: (2018) -
The impact of the flipped learning approach in the development of the speaking skill in an EFL class, University of Cuenca
著者:: Carreño Jácome, María de Lourdes
出版事項: (2017) -
The Impact of Seating Arrangement on Interaction and Speaking Skills in EFL Students
著者:: Alvarado Muy, Tatiana Abigail, 等
出版事項: (2023) -
Developing reading skill through the flipped method in low intermediate level students from the Catholic University of Cuenca- Azogues Branch
著者:: Avilés Valverde, Yanel Alexandra, 等
出版事項: (2017)