Online readtheory program impact on the development of EFL students’ reading skills
Este estudio quasi-experimental aborda el impacto que el programa en línea Readtheory.org tiene en las habilidades de comprensión lectora de estudiantes de segundo nivel de la Universidad Politécnica Salesiana. Éste está basado en la hipótesis de Krashen acerca de Comprehensible Input, la Taxonomía...
Autor principal: | Piedra Carrión, Verónica Rosalía |
---|---|
Outros Autores: | Cabrera Arias, Sandra Mercedes |
Formato: | masterThesis |
Idioma: | eng |
Publicado em: |
2018
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/30592 |
Registos relacionados
-
The effects of english for specific purposes on the english reading comprehension level of psychology students at university of Cuenca, Ecuador
Por: González Fernández, Lourdes Alexandra
Publicado em: (2017) -
The impact of metacognitive strategies on enhancing EFL A2 level students’ writing
Por: Jaramillo Astudillo, María Catalina
Publicado em: (2018) -
The impact of the flipped learning approach in the development of the speaking skill in an EFL class, University of Cuenca
Por: Carreño Jácome, María de Lourdes
Publicado em: (2017) -
The Impact of Seating Arrangement on Interaction and Speaking Skills in EFL Students
Por: Alvarado Muy, Tatiana Abigail, et al.
Publicado em: (2023) -
Developing reading skill through the flipped method in low intermediate level students from the Catholic University of Cuenca- Azogues Branch
Por: Avilés Valverde, Yanel Alexandra, et al.
Publicado em: (2017)