VAK-based activities to increase vocabulary in EFL college students
Este estudio indaga la relación entre la adaptación de actividades en clase, al estilo de aprendizaje dominante Visual, Auditivo y Kinestésico (VAK) de estudiantes universitarios de inglés como lengua extranjera, y la adquisición de su vocabulario. Hubo 23 participantes, de los cuales 65% eran mujer...
Hovedforfatter: | Zhunio Cruz, María Augusta |
---|---|
Andre forfattere: | Carr, Anne |
Format: | bachelorThesis |
Sprog: | spa |
Udgivet: |
2018
|
Fag: | |
Online adgang: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/30647 |
Lignende værker
-
The effects of the TPRS Method on the Students’ English Vocabulary Acquisition at the Catholic University of Cuenca
af: Pinos Ortiz, Mónica Alexandra
Udgivet: (2018) -
The effect of derivational morphology awareness of spanish – speaking intermediate (a2) efl learners on vocabulary acquisition and reading skills
af: Díaz Contreras, Karol Marilyn
Udgivet: (2018) - Games for vocabulary practice. Interactive vocabulary activities for all levels
-
The role of vocabulary knowledge in EFL proficiency
af: Balboa Lazo, Mayra Cristina
Udgivet: (2021) -
Task based activities to develop vocabulary in children
af: Sánchez Banegas, Carolina
Udgivet: (2013)