Using humorous wordplay as an educational tool to enhance vocabulary acquisition in B1 students at the Institute of Languages of the University of Cuenca
Este proyecto de investigación tiene como objetivo explicar cómo el juego de palabras humorístico puede ser utilizado como herramienta para mejorar los procesos de aprendizaje de nuevas palabras. El vocabulario es reconocido como una de las habilidades secundarias más importantes de cualquier idioma...
Main Author: | Barrera Diez, Mónica Trinidad |
---|---|
Other Authors: | Heras Urgilés, Gerardo Esteban |
Format: | bachelorThesis |
Language: | spa |
Published: |
Universidad de Cuenca
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/33989 |
Similar Items
-
The use of webquest to enhance the reading skill of EFL students at the University of Cuenca Institute of Languages
by: Stadelhofer de Martínez, Sonja
Published: (2018) -
The effects of using english movies on the development of listening skills and vocabulary acquisition of EFL students
by: Tuapante Lima, Nataly Silvana
Published: (2022) -
Understanding second language acquisition
by: Ellis, Rod - Learning strategies in second language acquisition
- Focus on form in classroom second language acquisition