Analyzing the effectiveness of content-based instruction in english classrooms
La enseñanza basada en contenido (CBI por sus siglas en inglés) es uno de los enfoques comunicativos más usados en la instrucción del inglés hoy en día. Sin embargo, el análisis de su efectividad no ha recibido la atención adecuada por parte de los investigadores. Por lo tanto, la presente síntes...
Autor principal: | Morán Romero, Gustavo Adolfo |
---|---|
Altres autors: | Chica Cárdenas, Yola Indaura |
Format: | bachelorThesis |
Idioma: | eng |
Publicat: |
Universidad de Cuenca
2020
|
Matèries: | |
Accés en línia: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/34693 |
Ítems similars
-
Teaching english through arts and crafts: content-based instruction in the EFL classroom
per: Mora Jaramillo, Adriana Patricia
Publicat: (2013) -
The effects of visual learning aids on english as foreign language students
per: Pesántez Sigüenza, Adriana Cecibel, et al.
Publicat: (2020) -
The influence of video games on the acquisition of the english language in an EFL classroom
per: Benavides Angamarca, Gabriela Jazmín, et al.
Publicat: (2022) -
Approaches to pronunciation teaching in the EFL/ESL classroom
per: Maldonado Juca, Darío Josué
Publicat: (2021) -
The effects of pragmatic instruction on EFL learners’ pragmatic competence
per: Ortiz Reyes, Jasmine Jocelyn, et al.
Publicat: (2021)