Analyzing the effectiveness of content-based instruction in english classrooms
La enseñanza basada en contenido (CBI por sus siglas en inglés) es uno de los enfoques comunicativos más usados en la instrucción del inglés hoy en día. Sin embargo, el análisis de su efectividad no ha recibido la atención adecuada por parte de los investigadores. Por lo tanto, la presente síntes...
1. Verfasser: | Morán Romero, Gustavo Adolfo |
---|---|
Weitere Verfasser: | Chica Cárdenas, Yola Indaura |
Format: | bachelorThesis |
Sprache: | eng |
Veröffentlicht: |
Universidad de Cuenca
2020
|
Schlagworte: | |
Online Zugang: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/34693 |
Ähnliche Einträge
Ähnliche Einträge
-
Teaching english through arts and crafts: content-based instruction in the EFL classroom
von: Mora Jaramillo, Adriana Patricia
Veröffentlicht: (2013) -
The effects of visual learning aids on english as foreign language students
von: Pesántez Sigüenza, Adriana Cecibel, et al.
Veröffentlicht: (2020) -
The influence of video games on the acquisition of the english language in an EFL classroom
von: Benavides Angamarca, Gabriela Jazmín, et al.
Veröffentlicht: (2022) -
Approaches to pronunciation teaching in the EFL/ESL classroom
von: Maldonado Juca, Darío Josué
Veröffentlicht: (2021) -
The effects of pragmatic instruction on EFL learners’ pragmatic competence
von: Ortiz Reyes, Jasmine Jocelyn, et al.
Veröffentlicht: (2021)