Analyzing the effectiveness of content-based instruction in english classrooms
La enseñanza basada en contenido (CBI por sus siglas en inglés) es uno de los enfoques comunicativos más usados en la instrucción del inglés hoy en día. Sin embargo, el análisis de su efectividad no ha recibido la atención adecuada por parte de los investigadores. Por lo tanto, la presente síntes...
Päätekijä: | Morán Romero, Gustavo Adolfo |
---|---|
Muut tekijät: | Chica Cárdenas, Yola Indaura |
Aineistotyyppi: | bachelorThesis |
Kieli: | eng |
Julkaistu: |
Universidad de Cuenca
2020
|
Aiheet: | |
Linkit: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/34693 |
Samankaltaisia teoksia
-
Teaching english through arts and crafts: content-based instruction in the EFL classroom
Tekijä: Mora Jaramillo, Adriana Patricia
Julkaistu: (2013) -
The effects of visual learning aids on english as foreign language students
Tekijä: Pesántez Sigüenza, Adriana Cecibel, et al.
Julkaistu: (2020) -
The influence of video games on the acquisition of the english language in an EFL classroom
Tekijä: Benavides Angamarca, Gabriela Jazmín, et al.
Julkaistu: (2022) -
Approaches to pronunciation teaching in the EFL/ESL classroom
Tekijä: Maldonado Juca, Darío Josué
Julkaistu: (2021) -
The effects of pragmatic instruction on EFL learners’ pragmatic competence
Tekijä: Ortiz Reyes, Jasmine Jocelyn, et al.
Julkaistu: (2021)