Analyzing the effectiveness of content-based instruction in english classrooms
La enseñanza basada en contenido (CBI por sus siglas en inglés) es uno de los enfoques comunicativos más usados en la instrucción del inglés hoy en día. Sin embargo, el análisis de su efectividad no ha recibido la atención adecuada por parte de los investigadores. Por lo tanto, la presente síntes...
Auteur principal: | Morán Romero, Gustavo Adolfo |
---|---|
Autres auteurs: | Chica Cárdenas, Yola Indaura |
Format: | bachelorThesis |
Langue: | eng |
Publié: |
Universidad de Cuenca
2020
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/34693 |
Documents similaires
-
Teaching english through arts and crafts: content-based instruction in the EFL classroom
par: Mora Jaramillo, Adriana Patricia
Publié: (2013) -
The effects of visual learning aids on english as foreign language students
par: Pesántez Sigüenza, Adriana Cecibel, et autres
Publié: (2020) -
The influence of video games on the acquisition of the english language in an EFL classroom
par: Benavides Angamarca, Gabriela Jazmín, et autres
Publié: (2022) -
Approaches to pronunciation teaching in the EFL/ESL classroom
par: Maldonado Juca, Darío Josué
Publié: (2021) -
The effects of pragmatic instruction on EFL learners’ pragmatic competence
par: Ortiz Reyes, Jasmine Jocelyn, et autres
Publié: (2021)