Analyzing the effectiveness of content-based instruction in english classrooms
La enseñanza basada en contenido (CBI por sus siglas en inglés) es uno de los enfoques comunicativos más usados en la instrucción del inglés hoy en día. Sin embargo, el análisis de su efectividad no ha recibido la atención adecuada por parte de los investigadores. Por lo tanto, la presente síntes...
第一著者: | Morán Romero, Gustavo Adolfo |
---|---|
その他の著者: | Chica Cárdenas, Yola Indaura |
フォーマット: | bachelorThesis |
言語: | eng |
出版事項: |
Universidad de Cuenca
2020
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/34693 |
類似資料
-
Teaching english through arts and crafts: content-based instruction in the EFL classroom
著者:: Mora Jaramillo, Adriana Patricia
出版事項: (2013) -
The effects of visual learning aids on english as foreign language students
著者:: Pesántez Sigüenza, Adriana Cecibel, 等
出版事項: (2020) -
The influence of video games on the acquisition of the english language in an EFL classroom
著者:: Benavides Angamarca, Gabriela Jazmín, 等
出版事項: (2022) -
Approaches to pronunciation teaching in the EFL/ESL classroom
著者:: Maldonado Juca, Darío Josué
出版事項: (2021) -
The effects of pragmatic instruction on EFL learners’ pragmatic competence
著者:: Ortiz Reyes, Jasmine Jocelyn, 等
出版事項: (2021)