Analyzing the effectiveness of content-based instruction in english classrooms
La enseñanza basada en contenido (CBI por sus siglas en inglés) es uno de los enfoques comunicativos más usados en la instrucción del inglés hoy en día. Sin embargo, el análisis de su efectividad no ha recibido la atención adecuada por parte de los investigadores. Por lo tanto, la presente síntes...
Hoofdauteur: | Morán Romero, Gustavo Adolfo |
---|---|
Andere auteurs: | Chica Cárdenas, Yola Indaura |
Formaat: | bachelorThesis |
Taal: | eng |
Gepubliceerd in: |
Universidad de Cuenca
2020
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/34693 |
Gelijkaardige items
-
Teaching english through arts and crafts: content-based instruction in the EFL classroom
door: Mora Jaramillo, Adriana Patricia
Gepubliceerd in: (2013) -
The effects of visual learning aids on english as foreign language students
door: Pesántez Sigüenza, Adriana Cecibel, et al.
Gepubliceerd in: (2020) -
The influence of video games on the acquisition of the english language in an EFL classroom
door: Benavides Angamarca, Gabriela Jazmín, et al.
Gepubliceerd in: (2022) -
Approaches to pronunciation teaching in the EFL/ESL classroom
door: Maldonado Juca, Darío Josué
Gepubliceerd in: (2021) -
The effects of pragmatic instruction on EFL learners’ pragmatic competence
door: Ortiz Reyes, Jasmine Jocelyn, et al.
Gepubliceerd in: (2021)