Analyzing the effectiveness of content-based instruction in english classrooms
La enseñanza basada en contenido (CBI por sus siglas en inglés) es uno de los enfoques comunicativos más usados en la instrucción del inglés hoy en día. Sin embargo, el análisis de su efectividad no ha recibido la atención adecuada por parte de los investigadores. Por lo tanto, la presente síntes...
1. autor: | Morán Romero, Gustavo Adolfo |
---|---|
Kolejni autorzy: | Chica Cárdenas, Yola Indaura |
Format: | bachelorThesis |
Język: | eng |
Wydane: |
Universidad de Cuenca
2020
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/34693 |
Podobne zapisy
-
Teaching english through arts and crafts: content-based instruction in the EFL classroom
od: Mora Jaramillo, Adriana Patricia
Wydane: (2013) -
The effects of visual learning aids on english as foreign language students
od: Pesántez Sigüenza, Adriana Cecibel, i wsp.
Wydane: (2020) -
The influence of video games on the acquisition of the english language in an EFL classroom
od: Benavides Angamarca, Gabriela Jazmín, i wsp.
Wydane: (2022) -
Approaches to pronunciation teaching in the EFL/ESL classroom
od: Maldonado Juca, Darío Josué
Wydane: (2021) -
The effects of pragmatic instruction on EFL learners’ pragmatic competence
od: Ortiz Reyes, Jasmine Jocelyn, i wsp.
Wydane: (2021)