The use of first language while teaching english in the EFL classroom
El objetivo principal de esta síntesis de investigación fue analizar el uso del primer lenguaje para la enseñanza y aprendizaje del inglés como lengua extranjera. Esta es una síntesis de investigación descriptiva. Se recopilaron quince estudios para su análisis y comparación. Los criterios de inc...
Hovedforfatter: | Pacheco Urgilés, Priscila Lorena |
---|---|
Andre forfattere: | Chica Cárdenas, Yola Indaura |
Format: | bachelorThesis |
Sprog: | eng |
Udgivet: |
Universidad de Cuenca
2021
|
Fag: | |
Online adgang: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/36514 |
Lignende værker
-
Enhancing language teaching strategies in an EFL classroom by using multiple intelligence instruction
af: Gómez Santos, Marcela Carolina
Udgivet: (2021) -
The importance of teachers' intercultural competence for teaching english in an EFL classroom
af: Brito Portoviejo, Lourdes Estefanía, et al.
Udgivet: (2021) -
Implications of using the students’ first language (L1) in the english foreign language (EFL) classroom
af: Tamay Zhinin, Andres Horacio, et al.
Udgivet: (2020) -
Teaching a foreign language to students with special educational needs
af: Naranjo Serrano, Milton Xavier
Udgivet: (2021) -
The effects of the integration of arts into the EFL/FL classroom
af: Abril Cabrera, Jimena
Udgivet: (2022)